تحلیل و بررسی شناسایی راههای بهبود کیفیت مدیریت در جامعه آماری
تحلیل و بررسی – شناسایی راههای بهبود کیفیت مدیریت در جامعه آماری (دبیران و مدیران دبیرستانهای دخترانه شهر ساری) دارای 132 صفحه با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد.
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 132 |
حجم | 92 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | مقاله |
توضیحات کامل
فهرست مطالب:
فصــل یکم
چکیده
مقدمـه
بیان مسئله
ضرورت و اهمیت موضوع
اهداف تحقیق
سؤالات تحقیق
تعاریف مفهومی و عملیاتی
مدیر
مدیریت
مدیریت مشارکتی
ارزشیابی
نـظارت
مدیریت کیفیت
فصل دوم-مقدمـه
الف : ادبیات
مفهوم مدیریت
با توجه به مفهوم مدیریت
مدیریت آموزشی و اهمیت آن
تاریخچه پیدایش مدیریت کیفیت فراگیر
اجزا مدیریت کیفیت فراگیر
۱- تعریف کیفیت
عوامل مؤثر در کیفیت
الف : نقش مدیران عالی و رده بالا
ب ) نقش مدیران میانی
ج ) نقش نیروی کار
۲- تعریف کنترل
نظارت و ارزشیابی
مدیریت مشارکتی
آموزش ضمن خدمت
تعریف مدیریت کیفیت فراگیر
مدیریت کیفیت فراگیر
اصول مدیریت کیفیت فراگیر
نظریهپردازان مدیریت کیفیت فراگیر
ویلیام ادوارد دمینگ
اصول چهاردهگانه دمینگ
ژوزف جــوران
فیلیپ کرازبی
کائوروایشی کاوا
کنچی تاگوچی
ویلیام کان وی
ب ) پیشینه تحقیقات
تحقیقات انجام شده در داخل کشور
تحقیقات انجام شده در خارج از کشور
بحث و نتیجهگیری از فصل
فصل سوم-مقدمه
روش تحقیق
جامعه آماری
نمونهآماری و نحوه گزینش
ابزار جمع آوری اطلاعات
سنجش اعتبار
سنجش پایانی پرسشنامه
تجزیه و تحلیل آماری
روشهای آماری به کار رفته
فصل چهارم-توصیف و تجزیه و تحلیل دادهها
الف) توصیف دادهها
فصل پنجم-نتیجهگیری و پیشنهادها
محدودیتها
پیشنهادها
پیشنهاد برای پژوهشهای آتی
فهرست و منابع
قسمتی از متن :
چکیده:
اگر چه وزارت آموزش و پرورش بیوقفه برای اصلاح مشکلات نظام آموزشی کشور تلاش میکند اما شواهد نشان میدهد مشکلات عدیدهای متوجه مدیریت آموزشگاههای کشور, به خصوص مقطع متوسطه میباشد. این تحقیق با عنوان بررسی راههای بهبود کیفیت مدیریت از دیدگاه مدیران و دبیران انجام شده است.
هدف از این تحقیق شناسایی راههای بهبود کیفیت مدیریت در جامعه آماری (دبیران و مدیران دبیرستانهای دخترانه شهر ساری) بوده است. روش تحقیق مورد استفاده زمینهیابی بوده است و از ابزار پرسشنامه محقق ساخته مرکب از 25 سؤال در طیف لیکرت استفاده شده است.
جامعه آماری این تحقیق کلیه بوده است. نمونه مورد نیاز بر اساس جدول تاکمن تعیین و با استفاده از روش تصادفی ساده 400 نفر انتخاب شدهاند.
تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی صورت گرفته است نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل دادهها نشان داد که تفاوت معناداری بین نظرات دبیران و مدیران برای بهبود کیفیت مدیریت وجود ندارد. یعنی مدیران و دبیران برای رسیدن به راههای بهبود کیفیت مدیریت تلاش میکنند…
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود